•   2 werkdagen levertijd Alles uit voorraad leverbaar!
  •   Niet goed, geld terug. Veilig betalen
  •   Klantenservice 013 - 5359443
Wilt u met ons in contact komen!
  • Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 013 - 535 94 43
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 18.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

    Wij willen u graag verder helpen!
  • Verzendstatus

    Als je 36 uur na je bestelling hier in de kolom je postcode en ordernummer invult kom je op de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

    • Overslag Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.
    • Aankomst Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
    • Bestel De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.
    • Aflevering De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
    • Terug uit bestelling Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
    • N. in bestelling Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:

    Groenstraat 139-193
    5021 LL Tilburg

  • Betaalinformatie

    biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

    Het rekeningnummer van is Rabobank 1705 12 835.
    Ons IBAN nummer is NL77 RABO 0170 5128 35, de BIC code is RABONL 2 U.

U kunt zelf kiezen wanneer uw bestelling wordt bezorgd!

Dit kunt u doen zodra wij uw bestelling aan pakketdienst GLS hebben overgedragen. Indien u vóór 06:00 's-ochtends heeft besteld, dragen wij uw bestelling dezelfde dag nog aan GLS over. Indien u ná 06:00 's-ochtends heeft besteld, gebeurt dat de werkdag erna (maandag t/m vrijdag). U krijgt van ons per e-mail een verzendbevestiging als uw bestelling is overgedragen aan GLS. In deze e-mail staat aangegeven wanneer uw bestelling wordt geleverd en heeft u tot 23:59 diezelfde dag om het tijdsvenster en bezorgdatum te bevestigen of te wijzigen. Daarna wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending.

Gewoonlijk wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag na overdracht aan GLS, door hen geleverd. Indien u geen wijzigingen doorgeeft, wordt uw bestelling dan ook in de loop van die dag bezorgd. Een tijdsindicatie is dan niet meer op te vragen, GLS gaat er vanuit dat u thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen. Indien u niet thuis bent, is dat geen probleem. Er wordt dan geprobeerd om uw bestelling bij uw buren te leveren. Mocht dat niet lukken, dan wordt uw bestelling naar een GLS depot gebracht. U krijgt dan een briefje in de brievenbus en u ontvangt een e-mail waarmee u binnen 5 werkdagen zelf een nieuwe leveringsdatum kunt kiezen. 

 

Uitzonderingen

Er gelden twee uitzonderingen, namelijk...

Brievenbuspakketjes welke zijn overgedragen aan PostNL, kunnen niet online getraceerd worden. Deze kunt u gewoonlijk de dag na verzending al bij u in de brievenbus verwachten. Hier kunt u niets in wijzigen.

Babykamers en overige zware meubels worden door onze eigen chauffeurs bezorgd en kunnen niet online getraceerd worden. Wij plannen wekelijks bezorgroutes door Nederland én België en we doen ons uiterste best om uw bestelling binnen 2 á 3 weken te bezorgen. Omdat wij met veel klanten rekening moeten houden en om teleurstellingen te voorkomen, kunt u geen voorkeursdag aan ons doorgeven. Wij zullen u tijdig op de hoogte brengen op welke dag de bezorgroute in uw regio is.

 

Welke leveringsopties heeft u?

Niet voor iedereen komt de standaard leveringsdatum van GLS goed uit. Via de link ‘FlexDelivery-Service’ van GLS kunt u kiezen om…

... Het tijdbestek van uw levering op de eerstvolgende werkdag in te zien en te bevestigen
... Uw bestelling op een andere datum te laten bezorgen (keuze uit 5 opeenvolgende werkdagen)
... Uw bestelling af te halen bij een pakketshop in uw buurt (binnen 5 werkdagen)
... Uw bestelling af te halen bij een GLS depot bij u in de buurt (binnen 5 werkdagen)
... Uw bestelling vooraf al te weigeren / annuleren

Dit kunt u zelf regelen via de link ''FlexDelivery-Service'' in de verzendbevestigings e-mail. Op de dag dat uw bestelling aan GLS is overgedragen, heeft u tot 23:59 de tijd om te weten te komen hoe laat uw bestelling wordt bezorgd en om wijzigingen door te geven. Na 23:59 wordt het pakket automatisch de eerstvolgende werkdag bezorgd. U kunt dan geen tijdsindicatie meer opvragen en geen wijzigingen meer doorgeven. GLS gaat er dan vanuit dat uw bestelling de volgende dag bezorgd kan worden. 

 

Voorbeeld van een verzendbevestiging:

Verzendbevestiging voorbeeld